Wednesday 31 July 2013

Summer skies by DROPS Design

Teen väikese update.
Hakkasin maikuus (2013) kuduma mõnusat kampsu: http://lillysmuul.blogspot.ie/2013/05/drops-supersale-2013-yarn.html 
 Kudum sai ka kiirelt valmis ja pildistatudki. Nüüd siis lõpuks näitan siin ka ära, et ma niisama ei lobise. ;)

 
Kuna olen Merino fänn, siis valisin hoopis DROPS baby Merino ja DROPS Kid-Silk lõngad. 
Olin netist lugenud mitmeid kurtmisi Merino venivuse üle, siis pesin kehaosa kohe peale valmimist.
(Tegin lühema, kui muster ette nägi.) 
Pilt, palju see lõng siis venis. (Enne oli puusani.) 


 

Panin lauale kuivama ja õnneks tõmbas kuivades enam-vähem normaalsuurusesse tagasi. Aga siiski oli kehaosa veninud 20 cm pikemaks. 
Hirmuga kudusin varrukad sellevõrra lühemad, aga need jäid nüüd kolmveeranditeks, kuna seal polnud raskust, mis neid venitaks. Aga tegelt ongi nii parem. Ei lähe varrukaotsad igalpoole sisse kodus toimetades. 
Valmistööga olen rahul: mõnus, soe ja ilus luksuslikest lõngadest kampsun!



Muster: Summer skies by DROPS Design



5 comments:

Arnikai said...

Väga ilus - istub hästi, hea pikkus, kena varrukas. Sümpaatselt koos sinine ja valge. Kas seda mustrit on ka keeruline teha?

Lillysmuul said...

Vaga lihtne, kui oskad ohksilmust teha. ;)

Elina K said...

Mulle väga meeldib .. luksus, soojus, sini-valge värv ... ja kõige rohkem imetlen ma ikkagi Sinu kudumisoskust ja suutlikkust kauni tulemuse nimel kaua ning kannatlikult asjaga tegelda!

Ene said...

Nii ilus! Ja sobib sulle kohe väga.

Lillysmuul said...

Aitäh teile!
See sobib suurepäraselt soojendama mind vihmastel päevadel.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails